Festival of Media Global 2015: i finalisti di quest'anno [EVENTO]

Ecco i finalisti delle categorie più interessanti di questa edizione!

fomg

Ogni anno il Festival of Media Global ci permette di fare il punto della situazione sull’evoluzione del settore media e ci presenta le campagne più interessanti selezionate tra i lavori che si sono candidati durante l’anno.

Ecco alcuni finalisti di alcune delle categorie più interessanti.

Best Communication Strategy

Leo Burnett, per#LikeAGirl; Mindshare per Dove Men + Care “Calls for Dad”; Leo Burnett Tailor Made per Bentley Burial.

Best Engagement Strategy

UM per Creatures of the Night; Starcom MediaVest Group per Oscar Selfie e ide Super Bowl Vine; Mindshare per Lace It Up.

Best Event/Experiential Campaign

Mindshare per Keep Our Beaches Clean; Zenith Optimedia per Connection day; AgenciaClick Isobar per FIAT LIVE STORE.

The Creative Use of Media Award

MediaCom Worldwide per Power of Sport: #makethefuture Rio; Starcom MediaVest Group per The First AIDS-Free Generation; PHD/Drum per The World’s First ALL-LEGO Ad Break.

Best Content Creation Award


OMD per Intel Your World; PHD per Find your reason to smile e Vlog-On!; J.Walter Thompson São Paulo per l’azione di Real Time Marketing di Coca-Cola durante FIFA World Cup 2014.

Best Use of Content

Lodestar UM per Delivering Indian Election Like Never Before; PHD per Lipton – From Iftar to Suhoor e Love In 8 Seconds; MEC per #chocolateheaven – Serve in 3,000m.

Best Digitally Integrated Campaign

UM International per Glitch – The Longest / Shortest Ad Ever; MEC per Making Dynamo Dynamic; Starcom MediaVest Group per Share The Sofa.

Best Use of Mobile


Carat per Oreo “Play Together”; MNET MOBILE per Kia Game On; OMD per TinnyVision.

Best Social Media Campaign

Mindshare per #Beermatch; MediaCom per Rendezvous with your soul mate; Initiative per World Cup – 5th Participation.

Best Use of Technology

Volkswagen: VW XL1 Fanbande DFB App from Markus Roche on Vimeo.

MediaCom per Fanbande – Volkswagen’s perimeter of engagement; OMD per McDonald’s Programmatic Custom Audiences; Manning Gottlieb OMD per Virgin Holiday Virtual Holidays.

Le altre categorie sono: Consumer Research AwardThe Data Innovation AwardThe Effectiveness AwardThe Retail AwardThe Utility/Public Service Award.

Iscriviti e approfitta dello sconto Ninja

Vuoi venire con noi a uno degli eventi più attesi dell’anno? Iscriviti sul sito dell’evento utilizzando il promo code “NIN10MPX” per usufruire di uno sconto del 10% sulla quota di partecipazione.